HELP EN SERVICE CONTRACTEN

Als uw apparatuur in zware werkomstandigheden werkt en extra bescherming nodig heeft voor een volledige fabrieksgarantie, of als u de reparatiekosten van de apparatuur wilt minimaliseren, kunt u profiteren van een unieke verlengde garantie, HELP (Hitachi Extended Life-programma) of uitgebreide servicecontracten van uw Hitachi dealer. Hiermee kunt u de uitvaltijd verminderen en hogere verkoopwaarden van uw Hitachi-apparatuur garanderen.

Lees hieronder meer over de ervaringen van onze klanten met onze HELP- en servicecontracten.

Galerij

"HET IS EEN BEDRIJFSBELEID OM HULP VOOR EEN MINIMUM VAN DRIE JAAR / 6.000 UUR UIT TE ZIEN."

“Het is het beleid van het bedrijf om HELP te sluiten voor minimaal drie jaar / 6.000 uur. We concentreren ons op de totale eigendomskosten van elke machine, met een volledig overzicht van alles, van de bedrijfskosten tot de inruilwaarde van elk model. ”

Alan Sparkes, mede-eigenaar van Kelston Sparkes

"WIJ ZIJN ZEER GELUKKIG MET DE KWALITEIT EN LAGE KOSTEN VAN EIGENDOM."

“Onze ZW370-5 werd geleverd met een verlengde garantie van 48 maanden, 6000 uur HELP. We zijn erg blij met de kwaliteit en de lage eigendomskosten van de Hitachi-wiellader. De verlengde garantie is een belangrijk onderdeel van het pakket, omdat we de machine regelrecht hebben gekocht en van plan zijn deze gedurende zijn hele leven te bewaren. ”

Phil Meuser-Schaede, eigenaar van Trasswerke Meurin

Neem contact met ons op

Contactformulier

0 Vergelijk modellen

x

Download brochure

Brochure Download
Sending
Start downloaden